Wszystko, Co Musisz Wiedzieć O Procesie Dostawy

Jeśli myślisz o zainstalowaniu w swoim ogrodzie balia lub sauny, prawdopodobnie zastanawiasz się również nad tym, jak zorganizowana jest dostawa takiego produktu. W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na wszystkie najważniejsze pytania dotyczące kosztów wysyłki, procesu dostawy czy instalacji.

Opłaty celne, importowe lub inne – czy będę musiał je uiścić?

Nasza firma ma siedzibę w Unii Europejskiej, dlatego też żaden z klientów z UE nie musi ponosić dodatkowych opłat. Ceny, które można znaleźć na naszej stronie zawierają już podatek VAT. Jeśli jednak kupujesz w imieniu swojej firmy i chcesz kupić z 0% VAT, możesz podać nam swój numer VAT (numer musi być ważny w systemie VIES, możesz go sprawdzić tutaj), a my wystawimy fakturę z 0% VAT.

Jeśli znajdujesz się w kraju spoza Unii Europejskiej, proces jest nieco inny. Po pierwsze, wystawimy fakturę z 0% VAT. Aby produkt został dostarczony, będziesz musiał uiścić opłaty importowe, celne i VAT na rzecz rządu swojego kraju. Gdy nasi przewoźnicy opuszczą kraj, skontaktują się z Tobą lokalne władze i otrzymasz wskazówki, jak uiścić opłaty, aby produkt mógł zostać dostarczony do Ciebie.

Co z cenami wysyłki?

W przypadku wanien z hydromasażem często robimy jakieś specjalne oferty, jak na przykład darmowa dostawa. Dlatego pod danym modelem balia można znaleźć darmową wysyłkę. Jeśli wysyłka dla danego modelu nie jest darmowa, na naszej stronie internetowej można znaleźć podaną cenę. Należy sprawdzić opcje pod opisem balia z hydromasażem, koszty wysyłki są zazwyczaj podane na dole strony.

W przypadku saun zewnętrznych koszty dostawy nie są wliczone w cenę i muszą być obliczone oddzielnie. Aby określić cenę dostawy sauny zewnętrznej, musimy znać następujące informacje: (1) model; (2) rozmiar; (3) wstępnie zmontowany lub płasko zapakowany; (4) adres dostawy.

W przypadku grzałek do balia innych akcesoriów cena dostawy jest wliczona w cenę, z wyjątkiem krajów spoza UE, takich jak Norwegia czy Szwajcaria. Jeśli nie możesz znaleźć ceny wysyłki danego produktu na naszej stronie internetowej, daj nam znać, a my udzielimy Ci tej informacji.

Jak wygląda proces dostawy balia z hydromasażem?

Po pierwsze, musimy poinformować, że nasza firma nie oferuje usług instalacyjnych. Ogólnie rzecz biorąc, transportujemy nasze produkty ciężarówką z dostawą od strony krawężnika, co oznacza, że ciężarówka przyjedzie do Ciebie, a rozładunek i montaż będzie musiał być zorganizowany przez Ciebie. Zobacz poniżej zalecenia dotyczące sposobu rozładunku danego produktu:

Balia z włókna szklanego: należy pamiętać, że te balia są zawsze dostarczane w pełni zmontowane fabrycznie, dlatego też balia z włókna szklanego nigdy nie są dostarczane jako zestaw do samodzielnego montażu.  Ciężar tych wanien z hydromasażem waha się pomiędzy 150-170 kg. Najwygodniejszym środkiem do rozładunku takiego balia jest wózek widłowy. Jeżeli jednak klient nie ma dostępu do takiej lub podobnej maszyny, istnieje również możliwość rozładowania takiego balia ręcznie. Może to zrobić grupa ~ 4 dorosłych osób.

Wózek Widłowy Do Rozładunku Wanny Z Hydromasażem

Polipropylenowe balia z hydromasażem: te modele również mogą być dostarczone tylko w pełni zmontowane fabrycznie. Waga tych wanien waha się między 200-300 kg, dlatego ręczny rozładunek staje się tutaj nieco skomplikowany. Zalecamy posiadanie na miejscu urządzeń do rozładunku. Również w tym przypadku wózek widłowy jest najbardziej zalecaną opcją.

W pełni drewniane balia z hydromasażem mogą być dostarczone w całości zmontowane fabrycznie lub niezmontowane (zestaw do samodzielnego montażu). Ciężar całkowity wynosi około 200 – 300 kg. Jeśli zdecydują się Państwo na model zmontowany fabrycznie, zaleca się użycie maszyn do rozładunku. Jeśli jednak kupią ją Państwo w zestawie, można po prostu ją rozpakować i przenieść poszczególne części ręcznie. Należy jednak pamiętać, że do rozładunku nadal będą potrzebne co najmniej 2 osoby dorosłe.

Dokładne wymiary i wagę każdego produktu można znaleźć w kartach danych technicznych na naszej stronie internetowej (patrz obrazek poniżej).

Karta Danych Technicznych

Jak wygląda proces dostawy sauny zewnętrznej?

Nasze sauny, podobnie jak nasze balia, dostarczane są z dostawą kurierską, co oznacza, że ciężarówka przyjedzie do Państwa, a rozładunek i montaż będzie musiał być zorganizowany przez Państwa. W zależności od modelu, nasze sauny zewnętrzne mogą być dostarczone w pełni zmontowane w fabryce lub jako zestaw do samodzielnego montażu.

Jeśli zamawiasz fabrycznie zmontowaną saunę, będziesz musiał zorganizować jakiś rodzaj maszyny do rozładunku. Zazwyczaj najbardziej polecanym rozwiązaniem jest wózek widłowy. Należy pamiętać, że nasze ciężarówki nie są wyposażone w systemy rozładunkowe, dlatego rozładunek należy do obowiązków klienta.

Jeśli zdecydują się Państwo na saunę płasko składaną, można ją rozpakować i rozładować poszczególne części sauny ręcznie. Należy jednak pamiętać, że najcięższa część będzie ważyła około 200 kg, dlatego do rozładunku potrzebna będzie grupa dorosłych osób.

Dokładne wymiary i wagę każdej sauny można znaleźć również w kartach technicznych na naszej stronie internetowej.

Wózek Widłowy Do Rozładunku Sauny

Jaki dostęp jest potrzebny?

W większości krajów Unii Europejskiej nasze balia dostarczane są małymi (3,5 t) samochodami ciężarowymi. Wyjątkiem są największe modele balia – drewniane i polipropylenowe o średnicy wewnętrznej 2200 mm, a także prostokątne o wymiarach 2000 x 2000 i 2200 x 2200 mm. Te modele są zbyt duże, aby zmieścić się do standardowej małej ciężarówki, dlatego są dostarczane dużą ciężarówką (18 m, 40 t). Dlatego klient musi upewnić się, że miejsce dostawy będzie dostępne dla takiej ciężarówki.

Tymczasem w Wielkiej Brytanii wszystkie balia, niezależnie od modelu i wielkości, są dostarczane dużymi ciężarówkami (18 m, 40 t). Jeśli to powoduje niedogodności, daj nam znać, a my zobaczymy, czy możemy znaleźć inne rozwiązanie.

Sauny zewnętrzne są z reguły dostarczane ciężarówką 18 m, 40 t. Dlatego miejsce dostawy musi mieć dobry dojazd (szeroka droga, dobra nawierzchnia).

Jak zorganizowany jest proces dostawy?

Po zakończeniu produkcji Państwa produktu, nasz kierownik transportu zaczyna szukać dostępnych terminów dostaw i kontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia najlepszego dla Państwa dnia i godziny dostawy. Dostawa jest zazwyczaj organizowana w dni robocze.

Po dostawie, towar musi być sprawdzony przed rozładunkiem. Wszelkie brakujące części lub zniszczenia spowodowane transportem muszą być ściśle zaznaczone w dokumencie przewozowym (CMR), dokument musi być zeskanowany, a następnie wysłany do sprzedawcy odpowiedzialnego w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli paczka nie spełniła Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli rozwiązać problemy.

Informacje ogólne

Klient rozumie, że miejsce produkcji znajduje się na Litwie. Klient staje się właścicielem produktu po dokonaniu pełnej płatności (100% całkowitej kwoty) za produkt. Należy pamiętać, że firma TimberIN nie dostarcza produktów do klientów. Zakłada się, że za każdym razem, gdy Klient poszukuje oferty wysyłki od firmy TimberIN, firma TimberIN będzie pośrednikiem i przekaże Klientowi ofertę ceny wysyłki od firmy spedycyjnej.

Jeśli cena wysyłki nie jest podana w koszyku osobno (w przypadku balia zewnętrznych), lub jest napisana jako „wysyłka gratis” lub „wysyłka wliczona”, Klient zgadza się, że cena wysyłki dla takiego produktu wynosi 280 EUR. Jeśli ta oferta nie spełni oczekiwań klienta, 280 EUR zostanie odliczone od całkowitej kwoty.

Klient wyraźnie rozumie, że wszystkie usługi przedsprzedażowe i posprzedażowe są oferowane z Litwy, jak opisano w formularzu gwarancyjnym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *