Chociaż w dzisiejszych czasach zakupy online stały się normą, wiele osób nadal ma pewne piętno związane z zakupami online. To postrzegane ryzyko rośnie wykładniczo przy zakupie drogiego przedmiotu, takiego jak wanna z hydromasażem lub sauna. Ten artykuł na blogu ma na celu wyjaśnienie procesu zakupu TimberIN i, miejmy nadzieję, rozwiać wszelkie wątpliwości naszych przyszłych klientów. Proces zakupu wygląda następująco:
1) Najpierw omawiamy oczekiwania i potrzeby klienta, a także rekomendujemy to, co wydaje się najlepiej do nich pasować. Następnie musimy uzgodnić model produktu. Obejmuje to wszystkie specyfikacje, wszelkie unikalne wymagania i cenę. Po sfinalizowaniu tej procedury TimberIN wystawia fakturę proforma, a także umowę kupna, która zawiera wszystko, co zostało omówione, do wglądu klienta. W przypadku nieporozumień, klient może zanotować, co jest nie tak z dokumentami, po czym mogą one zostać zmienione.
2) Gdy wszystko wydaje się być tak, jak powinno, klient musi dokonać początkowej płatności w wysokości 50% całkowitej ceny. Można to zrobić za pomocą wszystkich głównych metod płatności: Bezpośredni przelew bankowy; Karty kredytowe lub debetowe. Gdy TimberIN otrzyma płatność, produkt jest umieszczany w naszym wewnętrznym harmonogramie i rozpoczyna się produkcja.
3) W trakcie produkcji można ustalić szczegóły dostawy. W przypadku, gdy klient nie może odebrać wanny z hydromasażem w uzgodnionym wcześniej terminie, może on zostać zmieniony na bardziej odpowiedni. W niektórych przypadkach konieczna jest zmiana adresu dostawy, co w razie potrzeby również może zostać zorganizowane.
4) Po zakończeniu produkcji klient otrzymuje zdjęcia produktu końcowego do wglądu. Jeśli coś jest nie tak lub nie podoba się klientowi, nadal można to zmienić.
5) Gdy wszystko jest zgodne z oczekiwaniami, klient powinien dokonać drugiej płatności w wysokości 50%. Ten punkt może być dość niepokojący dla niektórych klientów, ponieważ czują, że podejmują ryzyko, płacąc pieniądze bez posiadania produktu. Niemniej jednak, po setkach zadowolonych klientów zbudowaliśmy reputację, która może zagwarantować dostawę produkcji.
6) Po otrzymaniu drugiej płatności produkt jest ładowany na odpowiedni pojazd i dostarczany do określonej lokalizacji klienta. Po dostawie klient powinien sprawdzić towar i upewnić się, że wszystko jest tak, jak powinno. Dla większości klientów proces ten kończy się w tym momencie i mogą oni cieszyć się zakupionym towarem. Czasami jednak towary mogą zostać uszkodzone podczas transportu z powodu różnych okoliczności. W takim przypadku proces jest podobny do każdej usługi dostawy/kurierskiej. Przed podpisaniem paczki klient musi szczegółowo opisać uszkodzenia w formularzu CRM. Po wykonaniu tej czynności wszystkie uszkodzone części zostaną zwrócone/wymienione lub opłacone za lokalną naprawę, w zależności od najbardziej ekonomicznych okoliczności.
Dodatkowe akcesoria można zamówić po dostawie, jednak usługi instalacyjne są oferowane tylko podczas produkcji, dlatego klient będzie odpowiedzialny za instalację.